מזרח ירושלים: נעצרו מחבלים שניסו לפגוע בכוח משטרה

בנצי לייזרוביץ No Comments on מזרח ירושלים: נעצרו מחבלים שניסו לפגוע בכוח משטרה

תיעוד: שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב עצרו חוליית מפגעים שהשליכו בקבוקי תבערה וזיקוקין לעבר כוחות הביטחון, בתים וכלי רכב חולפים בשכונת סילואן בירושלים במספר מקרים. עם סיום חקירתם של ארבעת המפגעים, צפוי נגדם כתב אישום

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעילותם הנחושה של שוטרי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם במחוז ירושלים יחד עם שוטרי תחנת שלם ולוחמי מג"ב ירושלים, הובילה למעצרה של חולייה בת 4 מפגעים, המעורבים בירי זיקוקין והשלכת בקבוקי תבערה בחודשים האחרונים לעבר רכב הסעות שחלף בסילואן, בתים ולעבר כוחות הבטחון שפעלו במקום. כתוצאה מאחד המקרים, לוחם מג"ב נפגע באורח קל.

בעקבות דיווח שהתקבל לפני כחודש במוקד המשטרה על הפרת סדר בשכונת סילואן שכללה ירי זיקוקין לעבר מבנים ולעבר השוטרים שפעלו במקום, השוטרים תפסו כוורות זיקוקין לאחר שימוש ונפתחה חקירה ביל"פ קדם.

במסגרת החקירה במשטרה, הצליחו החוקרים להתחקות אחר 4 חשודים במעשה (2 בגירים ו-2 קטינים, תושבי מזרח ירושלים וצפון הארץ), המעורבים בירי הזיקוקין והשלכת בקת"ב לעבר מבנים בסילואן לפני כחודש והם נעצרו על ידי השוטרים והועברו לחקירה ביל"פ קדם.

מחקירת המשטרה עלה כי לכל אחד מארבעת המפגעים היה תפקיד בחוליה: תצפית, תיעוד וביצוע. עפ״י החשד הם מעורבים במספר מקרים של הפרות סדר אלימות שכללו ירי זיקוקין והשלכת בקת"ב.

בנוסף, בחיפוש שנערך עלי ידי השוטרים, נתפסו ברשות החשודים ממצאים שונים כגון: מטען מאולתר, נפצים רבים, סמלי חמאס, רובי אוויר ורעלות.

עוד עלה מהחקירה כי המפגעים נהגו לפרסם מספר רב של דברי הסתה לאלימות, אהדה ותמיכה בארגון טרור חמאס ובמחבלים, ובפרט בשבועיים האחרונים בעקבות הטבח הרצחני בדרום הארץ.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת. לפני מספר ימים, עם סיום החקירה וביסוס תשתית ראייתית, הוגשה הצהרת תובע וצפוי נגדם כתב אישום על ידי הפרקליטות.

במשטרה מדגישים שוב: כל מי שיסכן את כוחות הביטחון או אזרחים- מסכן את חייו. כל ניסיון לפגוע בשוטרים או באזרחים, יטופל בנחישות ובכל הכלים שברשותנו. נמשיך לפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו.



0 תגובות